Veel gestelde vragen

U zoekt eerst op de postcode waar de catering moet worden bezorgd. Vervolgens stelt u in op welke dag u de catering wilt ontvangen en om hoeveel personen het gaat. U kunt nu via de menukaart alle gewenste producten toevoegen en afrekenen. Na een succesvolle betaling wordt de bestelling doorgegeven aan het cateringbedrijf. Lees meer op de pagina Hoe werkt het?

U krijgt automatisch een e-mailt een dag na de levering van uw bestelling. U kunt de stappen in deze email volgen voor het plaatsen van een review.

Het beste kunt u contact opnemen met het cateringbedrijf waar u de bestelling heeft geplaatst. U vindt het telefoonnummer van het cateringbedrijf in de e-mail die Thuiscatering.nl ter bevestiging heeft verstuurd.

Aangesloten catering bedrijven werken met een planning van beschikbaarheid. Het kan zijn dat het gewenste cateringbedrijf niet beschikbaar is op de opgegeven leverdatum en/of tijd.

Een bestelling annuleren is mogelijk kijkt u in onze algemene voorwaarden bij artikel 6 voor voorwaarden m.b.t het annuleren. U kunt de annulering rechtstreeks doorgeven aan het cateringbedrijf.

Neemt u contact op met de klantenservice van Thuiscatering.nl.

Andere vraag of opmerking?

Heeft u een andere vraag of opmerking? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!

U kunt onze klantenservice bereiken door een e-mail te sturen naar info@thuiscatering.nl. Ons team neemt vervolgens z.s.m. contact met u op.