FAQ

Hoe bestel ik op Thuiscatering.nl?

U zoekt eerst op de postcode waar de catering moet worden bezorgd.
Vervolgens stelt u in op welke dag u de catering wilt ontvangen en om hoeveel personen het gaat.
U kunt nu via de menukaart alle gewenste producten toevoegen en afrekenen.
Na een succesvolle betaling wordt de bestelling doorgegeven aan het cateringbedrijf.

Hoe plaats ik een review?

U krijgt automatisch een e-mailt een dag na de levering van uw bestelling. U kunt de stappen in deze email volgen voor het plaatsen van een review.

Iets toevoegen of wijzigen aan mijn bestelling

Het beste kunt u contact opnemen met het cateringbedrijf waar u de bestelling heeft geplaatst. U vindt het telefoonnummer van het cateringbedrijf in de e-mail die Thuiscatering.nl ter bevestiging heeft verstuurd.

Ik kan niet bestellen bij het cateringbedrijf wat ik wil

Aangesloten catering bedrijven werken met een planning van beschikbaarheid. Het kan zijn dat het gewenste cateringbedrijf niet beschikbaar is op de opgegeven leverdatum en/of tijd.

Ik wil mijn bestelling annuleren

Een bestelling annuleren is mogelijk kijkt u in onze algemene voorwaarden bij artikel 6 voor voorwaarden m.b.t het annuleren. U kunt de annulering rechtstreeks doorgeven aan het cateringbedrijf.

Per ongeluk een verkeerde leverdatum / tijd ingevuld

Neemt u contact op met de klantenservice van Thuiscatering.nl.